Rezervace míst

 

01

„Manželé se v autobuse poznají podle toho, že na sebe nemluví.“ Jan Werich

 

ZDE si můžete zarezervovat své místenky pro zážitkovou cestu historickém autobusem Škoda 706 RTO.

Je třeba si rezervovat místenky pro každou cestu zvlášť. 

Skoda-706-rto_cisla

Sraz cestujích bude 11. července 2014 v 11.30 před hotelem International, Koulova 15, Praha 6 - Dejvice.

477057

Zážitková jízda zahrnuje: dopravu do hotelu Slovan Jeseník, cestovní balíček ne/alkoholických nápojů a chuťovek.

Cena jízdenky Praha - Jeseník: 200 Kč/osoba

Cena jízdenky Jeseník - Praha: 200 Kč/osoba

Prosíme o co největší účast na této zážitkové jízdě!

Historický autobus, kterým pojedeme do Jeseníku, můžete vidět také v televizní reklamě!

 

 Jak se na místo srazu dostanete? 

Tramvaje:  linky č. 8 a č. 2  Vás k hotelu International dovezou z Vítězného náměstí  (směr Podbaba) - zastávka "Zelená".

(Doba jízdy na Náměstí Republiky - 19 minut)

 Autobus: linky č. 107 a č. 147 z Vítězného náměstí zastavují přímo před hotelem na zastávce "Čínská" (směr Podbaba).

 Metro -  Hlavní nebo Masarykovo nádraží:

Použijte metro C ze stanice Hlavní nádraží (směr Háje). Ve stanici Muzeum přestupte na metro A  (směr Dejvická) a jeďte na konečnou stanici. K hotelu se můžete dopravit autobusy 107 či 147 (stanice Čínská), případně tramvají č. 8 nebo č. 2 (stanice Zelená).

 

Autobus Škoda 706 RTO


Škoda 706 RTO (rekonstruovaný trambusový osobní) je typ československého autobusu, který byl vyráběn národním podnikem Karosa mezi lety 1958 a 1972 (první prototyp již roku 1956). Ve výrobě byl nahrazen vozy Karosa řady Š. V Polsku byl ale licenčně vyráběn pod označeními Jelcz 272 a Jelcz 041 až do roku 1977.

V Československu se na výrobě autobusů 706 RTO podílely podniky LIAZ (podvozek), Škoda (motor) a Karosa (karoserie a kompletace). Od roku 1958 byly ve Státní výrobnách autodílů (SVA) Holýšov prováděny generální opravy autobusů Škoda 706 RO, při kterých byly na původní podvozek dosazovány karoserie typu RTO vyrobené právě v Holýšově, čímž de facto vznikl nový vůz. V letech 1967 až 1972 potom SVA Holýšov stavěl vlastní autobusy 706 RTO-SVA na nových podvozcích z LIAZu.

Autobus 706 RTO byl vyráběn pod značkou Škoda, neboť až do začátku výroby řady Š v Karose (polovina 60. let) byly autobusy vyrobené v Československu označovány podle výrobce motoru.

Bez zajímavosti určitě není, že s výrobou autobusů Škoda 706 RTO se skončilo v 60. letech, ale ještě mnoho let poté se jejich podvozky a motory dodávaly např. do Polska pro stavbu autobusů Jelcz a dokonce ještě na počátku 90. let bylo na původním strojním zařízení v LIAZu vyráběno několik desítek nových motorů 706 ročně jako náhradní díly.

Novinky

  • Nový web a zdarma díky banan.cz

    14.8.2012

    Díky společnosti www.banan.cz máme nový web a zcela zdarma. Jediné co bylo potřeba uhradit byla doména a webhosting. Což je pár korun měsíčně. :)

Panely

Panely se dají zobrazit pouze v určitých šablonách, které si zvolíte v administraci, úpravu panelu najdete v "pokročilém nastavení", do něhož se přepnete pomocí odkazu nacházejícího se v pravém horním rohu administrace, poté nabídka "Panely" v horní liště odkazů.